Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 21 de novembre del 2011

"estones que va “perdre” amb nosaltres" (Montse)

La Montse ens comenta el post de la Maribel

Amb la teva aportació, Maribel, m’has fet reflexionar i pensar amb els consells que em donava la meva mare, que per llei de vida ja no la tinc.
Recordo que era prou oberta, per la època que li va tocar viure.
També perdia amb mi i les meves dues germanes el poc temps que tenia.
Sempre que la necessitàvem ella hi era, tot i que treballava i feia les feines de la casa.
Em passa com a tu: no se si li vaig saber agrair prou els seus consells, les seves xerrades, les seves estones que va “perdre” amb nosaltres.
Però també crec que va gaudir molt amb seu paper de mare i desprès,  fins que va poder, el d’àvia.
Com be dius, intentem estar a la seva alçada.

Montse Monferrer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina, comenta, suggereix, amplia, debat, pregunta, qüestiona...