Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 30 de novembre del 2014

La por és com una gran onada... (Domesticar la por i fer confiança,plegats...)

La Berta se’n va anar a dormir ben contenta, havien pogut parlar i es va adonar que era més possible del que semblava. Anava donat tombs al coixí i li venien flaixos:

*****  Tenia tan clar que seria impossible que mai 
vaig encertar la manera per fer-ho possible *****
 !!!!!!! I si la lia? se sent tant segur! 
i sempre diu “jo controlo”... !!!!!!!!!!!
***** Parlar amb les amigues em va ajudar tant!, 
em va donar perspectiva i seguretat *****
 !!!!!  Uf! no se si no m’estic embolicant...
 si no se’n surt... 
em sento mala mare, em toca protegir-lo !!!!!!
*****Parlar amb les amigues em va aclarir les idees, 
vaig poder traçar un pla clar, 
i això em va donar  confiança i força;
A més ara hem fet un pacte, i ell s’ha compromés ***

!!!!!!! I te’n fies?, que no el coneixes prou???
t’ho perdonaràs si li passa alguna cosa?  !!!!!!!
***** Vull que es faci gran, que creixi,
i he de començar a donar corda algun dia,
no pot tardar a aprendre per ell mateix******
 !!!!!!!! Segura? !!!!!!!!!!!!!!!!!!
****** Segura no, però amb ganes,
o li dono força o n’hi trec, no hi ha terme mig!
Em cal ser valenta, i ho vull.********
!!!!!! I quan arribin els PROBLEMES????!!!!!!

****Simplement ens en sortirem , perquè farem pinya,
 perquè sabrà afrontar les coses i jo seré 
al costat per animar-lo, donar-li suport....************

Anava sentint que s’havia enfrontat al pànic i aquest s’havia domesticat una mica, li feia por, una mica més que respecte. Però va sentir com el seu convenciment i la manera de plantejar i pactar la situació l’animava molt  a afrontar-ho.

Que ja havia donat el primer pas, i se’n sentia més satisfeta que temorosa.

Potser no era tan complicat, o potser si que ho era .

Que els temors són com una gran onada, t’amenacen, t’espantes, restes ferma... i l'onada passa i t'enlaira.... i simplement se n’ha anat i et quedes allà, ferma i supercontenta al teu lloc; tan satisfeta d’anar endavant i de no recular per por...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina, comenta, suggereix, amplia, debat, pregunta, qüestiona...